بیت کوین و سهام تکنولوژی آمریکا؛ بزرگترین حباب فعلی بازارها

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، طبق تحقیق جدید دویچه بانک، سرمایه گذاران جهان بیت کوین و سهام تکنولوژی آمریکا را بزرگترین حباب های کنونی بازارهای مالی به حساب می آورند.

بیت کوین و سهام تکنولوژی آمریکا؛ بزرگترین حباب فعلی بازارها

در این تحقیق که بر اساس ثبت نظرات 627 سرمایه گذار حرفه ای و فعال در بازارهای مالی بین 13 تا 15 ژانویه انجام شده است، اکثریت مطلق سرمایه گذاران (89 درصد) معتقدند برخی از بازارهای مالی در شرایط حبابی به سر می برند.

سرمایه گذاران معتقدند در بین حباب های موجود در بازارهای مالی، بیت کوین و سهام تکنولوژی آمریکا از همه بزرگ تر هستند و در صدر این فهرست جای دارند. در این میان بیت کوین بدترین شرایط را دارد و نیمی از سرمایه گذاران از معیار 1 تا 10 شرایط حبابی، به این ارز دیجیتال درجه 10 داده اند.

دومین حباب بزرگ بازارهای مالی که در تحقیق دویچه بانک معرفی گشت سهام تکنولوژی آمریکا بود که درجه حبابی بودن آن در مقیاس 10 واحدی، درجه میانگین 7.9 را به دست آورد. 83 درصد از پاسخ دهندگان درجه 7 یا بالاتر را به سهام تکنولوژی آمریکا دادند.

سرمایه گذاران پیش بینی کردند بیت کوین و سهام خودروساز الکتریکی آمریکا، تسلا، بیشتر از همه در معرض سقوط سنگین در یک سال آینده قرار دارند.

بیت کوین از مارس 2020 تا کنون 800 درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1551

به "بیت کوین و سهام تکنولوژی آمریکا؛ بزرگترین حباب فعلی بازارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین و سهام تکنولوژی آمریکا؛ بزرگترین حباب فعلی بازارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید