تجمع کارکنان بیمارستان امام(ره) کرج در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ، بازنشسته هایی که حقوق نمی گیرند!

به گزارش علی آباد جدید، تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج امروز مقابل این بیمارستان و سازمان همیاری شهرداری های استانداری البرز تجمع کردند تا نسبت به عدم پرداخت حقوق بازنشستگی خود اعتراض نمایند.

تجمع کارکنان بیمارستان امام(ره) کرج در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ، بازنشسته هایی که حقوق نمی گیرند!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مسائل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به نظر می رسید که حل شده است، چراکه در آبان گذشته با انتشار خبر واگذاری آن به بخش خصوصی، تقریبا شرایط این بیمارستان به ثبات رسیده بود. به خصوص که مالک جدید آن، در جمع دانشجویان هم گفته بود که معوقات کارکنان را تا دو ماه دیگر پرداخت می نماید و برای برطرف بقیه مسائل این بیمارستان برنامه ریزی هایی دارد. اما امروز و پس از 6 ماه از واگذاری این مرکز درمانی در کرج، تعدادی از کارکنان آن دوباره برای اعتراض تجمع کردند.

بیشتر بخوانید:

  • بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تا نیمه آبان بازگشایی می گردد
  • بحران بیمارستانی در بهترین منطقه کرج
  • مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج برگزار نشد

به اعتقاد کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، شرایط آن نسبت به سال های 97 و 98 تغییری ننموده است. گفته می گردد که کارکنان این بیمارستان پس از دو سال و نیم حقوق خود را به طور کامل دریافت ننموده اند و علاوه بر آن سنوات سرانجام خدمت آنان نیز پرداخت نشده است.

قاسم طاهری، رئیس اسبق شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در تبادل نظر با خبرنگار ما می گوید: کارکنان این بیمارستان در شرایط بسیار سخت مالی جامعه در دو سال و نیم گذشته نه تنها تمام داشته های خود را از دست داده اند، بلکه دچار از هم پاشیدگی خانواده نیز شده اند. آیا کسی به این مسائل پاسخ می دهد؟ چرا نظارتی بر این کارکنان نیست.

طاهری معتقد است که متولی اصلی این بیمارستان، یعنی سازمان همیاری شهرداری ها و مسئولان بیمارستان نیز مانند مسئولان استانی فقط وعده می دهند و به این وعده ها عمل نمی گردد.

رئیس اسبق شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج بیان می نماید: تعدادی از کارکنان بیمارستان در ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند بازنشسته شده اند و به دلیل پر شدن سابقه 30 ساله، از بیمارستان منفک شده اند، اما به دلیل پرداخت نشدن پول بیمه 5 ماه آخر دوره خدمتشان از سوی کارفرما، حقوق بازنشستگی آنان برقرار نشده و دیگر دفترچه های بیمه شان هم نامعتبر است.

وی ادامه می دهد: فردی که صادقانه 30 سال خدمت نموده دچار چنین مسائلی شده است با این حال افرادی که باعث بروز مسائل در بیمارستان شده اند، همچنان در مجموعه حضور دارند. این بی عدالتی است.

طاهری با اشاره به اینکه کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مقابل سازمان همیاری ها تجمع کردند، می گوید: این افراد برای پیگیری مسائل خود تجمع نموده اند و اگر قرار است ویروس را شکست دهیم، باید پیش از آنکه احتیاج به تجمع حضوری باشد، مسائل کارکنان را حل نمایند.

وی اشاره می نماید: در سیستم بانکی کشور اگر قسط بانک یک روز تاخیر بیفتد، جریمه ها اعمال می شوند یا اگر در سیستم بیمه ای یک روز حق بیمه پرداخت نگردد، خدمات لغو می گردد، اما کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج که چند ماه است بازنشسته شده اند، هیچ سیستمی برای برقرار کردن حقوق بازنشستگی آنان به صورت اتوماتیک وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1074

به "تجمع کارکنان بیمارستان امام(ره) کرج در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ، بازنشسته هایی که حقوق نمی گیرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع کارکنان بیمارستان امام(ره) کرج در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ، بازنشسته هایی که حقوق نمی گیرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید