حمله وحشتناک نیروهای فدرال آمریکا به معترضان

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران : در شب سوم اعتراضات خیابانی نیروهای پلیس با حمله به وسیله گاز اشک آور 28 تن از معترضان را بازداشت نموده است.

حمله وحشتناک نیروهای فدرال آمریکا به معترضان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، اعتراضات علیه تبعیض نژادی در ویسکانسین پس از آن شروع شد که دادگاه این ایالت افسر پلیس متهم به قتل نوجوان 17 ساله سیاهپوست را طی حکمی از اتهام تبرئه کرد.

معترضان به نژادپرستی و بی عدالتی به دستگاه قضا در آمریکا به مدت سه شب است که با حضور در خیابان ها به حکم ناعادلانه دادگاه اعتراض می نمایند.

پلیس ویسکانسین نیز بهانه شکست قوانین منع آمد و شد شبانه شماری از معترضان را بازداشت کرد.

اداره پلیس در پیغام توییتری نوشت: در طول سه شب گذشته موج اعتراضات و خشونت آنان افزایش یافته و پاسخ اجرای قانون نیز در واکنش به این اعتراضات تشدید شده است.

به دنبال قتل بی رحمانه فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس موجی از اعتراضات مردمی به بی عدالتی در کشور و مخالفت با رفتارهای خشونت آمیز در سراسر آمریکا به راه افتاده و با گذشت بیش از سه ماه از این حادثه همچنان بعضی از شهرهای از جمله پورتلند شاهد اعتراضات ضد نژادپرستانه است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مقابله با معترضان بیش از صد مامور فدرال را برای سرکوب اعتراضات به پورتلند فرستاد و این اقدام وی به اعتراضات دامن زده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1362

به "حمله وحشتناک نیروهای فدرال آمریکا به معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله وحشتناک نیروهای فدرال آمریکا به معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید