خبرنگاران بزرگترین خانه پاورلیفتینگ استان اردبیل در هیر احداث می گردد

به گزارش علی آباد جدید، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از شروع عملیات اجرایی احداث اولین و بزرگترین خانه پاورلیفتینگ و مچ اندازی در شهر هیر در امسال اطلاع داد.

خبرنگاران بزرگترین خانه پاورلیفتینگ استان اردبیل در هیر احداث می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، سجاد انوشیروانی در آئین تجلیل از دنیا پهلوان پیمان ماهری پور هیر با بیان اینکه در پی درخواست اهالی منطقه اولین و بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در این شهر راه اندازی خواهد شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راه اندازی سالن ها و مجموعه های ورزشی در نقاط مختلف استان استقبال می نماید.

وی با اشاره به استعدادهای ناب استان در رشته های مختلف ورزشی به ویژه رشته های ورزشی قدرتی و مقاومتی اعلام کرد: باید با تامین زیر ساخت های لازم استعدادهای ورزشی شناسایی و پرورش یابند و برای کشورمان در میادین بین المللی و دنیای افتخار آفرینی نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی استان اردبیل در رشته های ورزشی رزمی، وزنه برداری، کشتی، پاورلیفتینگ و بدنسازی استعدادهای زیادی دارد و باید جوانان علاقمند به این رشته های ورزشی مورد حمایت مسئولان و متولیان ورزش استان قرار گیرند.

انوشیرانی اعلام کرد: کوشش می گردد سال جاری با حمایت از ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی زمینه شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی فراهم گردد تا صندلی استان اردبیل در سطح کشور در ورزش قهرمانی ارتقاء یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: باعث خوشحالی است که یکی از جوانان مستعد منطقه با حضور در مسابقات دنیای و بین المللی توانسته در رشته پاورلیفتینگ برای استان اردبیل افتخار کسب نموده و رکورددار دنیا باشد.

او اضافه نمود: امیدواریم با شکست دادن ویروس محنوس کرونا و بهبود شرایط سالن ها و اماکن ورزشی فعالیت خود را از سر گرفته و ورزشکاران بدون دغدغه و نگرانی فعالیت نمایند.

پیمان ماهری پور متولد استان اردبیل سومین ورزشکار قدرتی ایران است که توانسته است به رقابتهای قوی ترین مردان دنیا در سالهای 2017 و 2018 راه پیدا و عناوین مختلف دنیای برای کشورمان کسب کند.

قهرمان مسابقات مردان پولادین ایران در سال 2019 نیز به این مسابقات دعوت شد، ولی به دلیل مشکل ممنوعیت صدور ویزا از حضور در این رقابتها بازماند.

پاورلیفتینگ یا وزنه برداری قدرتی یک ورزش قدرتی است که شباهت هایی با ورزش وزنه برداری دارد و هر دو شامل بلند کردن وزنه در سه کوشش هستند.

ورزش پاورلیفتینگ یک ورزش مجزا و مستقل از ورزش قویترین مردان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1674

به "خبرنگاران بزرگترین خانه پاورلیفتینگ استان اردبیل در هیر احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بزرگترین خانه پاورلیفتینگ استان اردبیل در هیر احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید