خبرنگاران ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان به ایستگاه آخر رسید

به گزارش علی آباد جدید، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در شرایطی به ایستگاه پایانی رسید که به دلیل شرایط کرونایی مراحل داوری این دوره تا معرفی برگزیدگان به صورت مجازی برگزار شد.

خبرنگاران ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان به ایستگاه آخر رسید

فاطمه کرباسی شامگاه چهارشنبه در این مراسم با تقدیر از خبرنگاران فعال در روزهای کرونایی، ابراز کرد: این جشنواره یکی از پر اهمیت ترین رویدادهای رسانه ای محسوب می شود که از اثرات مثبت آن می توان به ارائه توانمندی ها و نوآوری های حوزه مطبوعات، ارتقای آگاهی و دانش حرفه ای به عنوان دانش تخصصی نام برد.

وی افزود: بویژه در استان ها و ارائه شیوه های نوین در این عرصه و تبادل اطلاعات و تجارب بین اصحاب رسانه و شناخت هرچه بیشتر و آسیب شناسی در راستای رشد کیفی مطبوعات استان ها و افزایش اثربخشی مطبوعات استانی در همه بخش ها، همگرایی و تعامل هرچه بیشتر فعالان این حوزه را در پی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تقویت فضای رقابت، افزایش انگیزه بین خبرنگاران، انتقال تجارب بزرگان و استعدادیابی از دیگر نتایج مهم این جشنواره است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف در این جشنواره یادآور شد: برگزاری این برنامه حاصل تعامل و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استان، همراه اول و مجموعه شبکه سبز بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با اعلام فراخوان جشنواره 294 اثر در سامانه جشنواره بارگزاری شد که از این تعداد 263 اثر در بخش اصلی و 31 اثر در بخش جنبی آثار خود را ارسال کردند.

وی فریدون صدیقی، علی اکبر قاضی زاده، علیرضا کتابدار، محمود مختاریان را اعضای هیات داوران عنوان کرد و افزود: هیات داوران پس از رویت آثار از طریق سامانه و داوری نفرات برتر را برگزیدند.

کرباسی در سرانجام از استاندار زنجان برای در نظر دریافت تسهیلات کم بهره 10 میلیون تومانی برای خبرنگاران در روزهای کرونایی تقدیر کرد.

گفتنی است، در ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های استان زنجان، پرویز غفاری، بهنام آقاجانلو و اکرم بیات از خبرنگاران خبرنگاران زنجان با کسب عنوان های مختلف خوش درخشیدند و خبرنگاران زنجان نیز به عنوان رسانه برتر در بخش موضوعی جهش تولید، برگزیده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1282

به "خبرنگاران ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان به ایستگاه آخر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان به ایستگاه آخر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید