راهنمای سفر به تنریف، اسپانیا

به گزارش علی آباد جدید، چه انتظاراتی از یک سفر لوکس دارید؟ اقامت در هتل های 5 ستاره با امکانات کامل؟ سواحلی رؤیایی؟ یا مراکز خرید با برندهای جهانی؟ جزیره تنریف در اسپا همان مقصدی ست که انتظارش را دارید. این جزیره با امکانات فوق لوکس از میهمانانش پذیرایی می نماید؛ اما قبل از سفر به تنریف بهتر است بیشتر با حال و هوای خاص آن آشنا شویم.

راهنمای سفر به تنریف، اسپانیا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

آوازه جزایر قناری اسپانیا را که شنیده اید؟ تنریف بزرگترین جزیره از مجموعه هفت جزایر قناری را تشکیل می دهد. این شهر در میان اقیانوس اطلس قرار گرفته و به داشتن سواحل شنی زیبا، تفریحات متنوع و جنگل های سرسبز معروف می باشد. در تنریف می توانید در هتل های لوکس اقامت کنید، در میان اقیانوس غواصی نموده و از غذاهای لذیذ جزیره لذت ببرید. برای سفر به این مکان حیرت انگیز فقط کافی ست خود را دریافت نموده و باآژانس خبرنگاران همراه شوید.

.

اطلاعاتی که هر گردشگر باید هنگام ورود به جزیره بداند

  • برای سفر به تنریف احتیاج به دریافت ویزای شینگن دارید.
  • اختلاف ساعت تنریف با ایران -2:30 دقیقه می باشد.
  • ساکنین تنریف همانند سایر نقاط اسپانیا به اسپانیولی صحبت می نمایند.
  • پول رایج در این جزیره یورو است.
  • طول پرواز از تهران به تنریف حدودا 13 ساعت می باشد.

در تنریف از چه مکان هایی دیدن کنیم؟

.

سواحل تنریف

به یکی از زیباترین خطوط ساحلی جهان بروید. ساحلی با آب های آرام که با انواع ورزش های آبی گردشگران را به چالش می کشد. در این ساحل می توانید در امینت کامل شنا نموده، در عمق اقیانوس اطلس غواصی نموده، حمام آفتاب بگیرید و موج سواری را تجربه کنید. در امتداد ساحل نیز رستوران و کافه های زیادی وجود دارند که با انواع نوشیدنی ها و غذاهای جذاب آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

استخرهای کاراچیگو

استخرهای کاراچیگو منطقه ای ست که برای تبدیل شدن به جاذبه گردشگری تاوان زیادی داده است. کاراچیگو در گذشته از بنادر اصلی تنریف بوده که بر اثر فوران آتشفشان به طور کامل تخریب می گردد. این منطقه پس از سال ها به طور طبیعی بازسازی شده و امروزه از مناطق پرطرفدار گردشگری محسوب می گردد.

استخرهای طبیعی کاراچیگو بسیار زیبا بوده و با توجه به اندازه های مختلفی که دارند برای شنا در میان اقیانوس مناسب هستند.

لورو پارک

لورور پارک باغ وحشی زیبا در جزایر قناری است که میزبان پرندگان رنگارنگ، موجودات دریایی گوناگون، ببر، شیر و تمساح های غول پیکر می باشد. لورو پارک در ابتدا به طوطی ها اختصاص داشت اما بعدها گسترش پیدا نموده و توانست عنوان بزرگترین باغ وحش جزایر قناری را به خود اختصاص دهد. در این باغ وحش علاوه بر دیدن حیوانات می توانید با این موجودات دوست داشتنی بازی کنید.

.

غذاهای سنتی

غذاهای اسپانیا را می توان یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این کشور به شمار آورد. این غذاها در تنوع، رنگ، طعم و مزه بی نظیرند. سبک غذاهای تنریف نیز ترکیبی از غذاهای اسپانیایی و آفریقایی می باشد. در ادامه مطلب راهنمای سفر به تنریف با لذیذترین غذاهای سنتی این جزیره آشنا می شویم:

پاپاس آروگاداس: پاپاس آروگاداس معروف ترین غذای جزایر قناری است. این خوراک بسیار ساده اما منحصربه فرد است. برای تهیه پاپاس آروگاداس سیب زمینی را به روشی خاص پخته و با یک سس ویژه سرو می نمایند.

آلماگروته: یک ظرف لذیذ که طعم آن را با حرف نمی توان توصیف کرد. این غذای خوشمزه از گوجه فرنگی، روغن زیتون، پاپریکا، سیر و پنیر سفت شده تهیه می گردد. آلما گروته خامه ای شکل بوده و بیشتر به عنوان میان وعده سرو می گردد.

روپا ویجا: نوعی سوپ است که فقط و فقط مخصوص ساکنین جزایر قناری می باشد. این سوپ از تکه های گوشت خردشده، نخود فرنگی و سبزیجات محلی تهیه شده و طعمی بسیار بسیار لذیذ دارد.

رستوران های تنریف

صرف غذاهای اسپانیایی در حالی که منظره ای زیبا از اقیانوس اطلس را مقابل خود دارید بسیار هیجان انگیز است. تنریف با آب و هوای بهاری معروف ترین را در خود دارد.

رستوران الکاردریتو: الکاردریتو یک مکان سنتی ست که در آن انواع غذاهای سنتی اسپانیایی را سرو می گردد. سرآشپز رستوران مزرعه ای نسبتاً بزرگ دارد که از محصولات آن برای تهیه غذاها استفاده می نماید از این رو تمام غذاهای رستوران کاملاً ارگانیک هستند. علاوه بر طعم بی نظیر، چشم انداز اقیانوس هم صرف غذا در الکالدریتو را لذت بخش تر می نماید.

رستوران M.B: این رستوران توسط آشپز مشهور مارتین برازاتویی اداره می گردد. این رستوران جز رستوران هفت ستاره میشیلین است که انواع غذاهای اسپانیایی را سرو می نماید؛ اما بیشتر به دلیل ارائه غذاهای ترکیبی اش معروف شده است. ارلانتز از غذاهای معروف M.B می باشد که طعمی فوق العاده داشته و هواداران زیادی دارد.

.

کجا اقامت کنیم؟

با توجه به پرگردشگر بودن تنریف هتل های ساحلی بسیاری در سرتاسر جزیره می توان دید. این هتل ها با امکانات مدرن تعطیلاتی فوق العاده را برای گردشگران رقم می زنند.

هتل آریوتور: این هتل یکی از لوکس ترین هتل های جزیره می باشد که در خیابان سن اسیدرو واقع شده است. 91 اتاق و سوئیت مجهز، اینترنت وای فای، استخر سرباز، سالن ماساژ و رستوران با غذاهای متنوع از امکانات هتل آریوتور می باشند.

هتل کاسادل سول: کاسادل سول هتلی ساحلی است که با امکانات فوق پیشرفته از میهمانان پذیرایی می نماید. این هتل 4 طبقه و 45 اتاق و سوئیت دارد. اتاق های هتل با فرش های زیبا تزئین شده و امکاناتی مانند تراس آفتابی، سرویس بهداشتی مجهز، تلویزیون با کانال ماهواره ای و … مجهز شده اند. استخر شنا، میز تنیس، میز بیلیارد و سالن ورزشی از دیگر امکانات هتل می باشند.

بهترین زمان سفر

تنریف را می توان جزیره همواره بهار نیز نمامید. این جزیره به دلیل موقعیت مکانی خود در بیشتر فصول سال آب و هوایی معتدل دارد. دمای هوای تنریف در تابستان بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد و در زمان بین 16 تا 18 درجه سانتی گراد می باشد. از این رو هر زمان از سال که به این جزیره سفر کنید می توانید از سواحل و سایر تفریحات لذت ببرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 658

به "راهنمای سفر به تنریف، اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تنریف، اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید