رزمایش مشترک نیروی دریایی و هوایی آمریکا در دریای سیاه

به گزارش علی آباد جدید، ناوشکن آمریکایی پورتر، به همراه چند هواپیمای شناسایی و جنگنده نیروی هوایی آمریکا، با وجود اتمام مانور دریایی مشترک با اوکراین، همچنان در منطقه دریای سیاه حضور دارند و رزمایش مشترک انجام دادند.

رزمایش مشترک نیروی دریایی و هوایی آمریکا در دریای سیاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا اظهار داشت که نیروهای دریایی و هوایی ایالات متحده مانور نظامی مشترکی را در منطقه دریای سیاه انجام دادند.

در این گزارش آمده است که در این مانور نظامی مشترک، ناوشکن موشک انداز USS Porter ، یک هواپیمای شناسایی Poseidon P-8A ، چهار فروند جنگنده F-16 و همچنین یک هواپیمای سوخت گیری از نوع KC-135 Stratotanker و یک جنگنده MQ-9 مشارکت داشتند

دریادار جین ببلیک فرمانده ناوگان ششم دریایی آمریکا گفت: همکاری با نیروی هوایی ایالات متحده در اروپا در طول این مأموریت آموزشی به ما این امکان را داده است تا یک تمرین نظامی واقعی و به موقع، با هدف تقویت توان رزمی نیروهای نظامی آمریکایی برای فعالیت در منطقه دریای سیاه انجام دهیم.

کریگ ترنت، فرمانده ناوشکن پورتر نیز یادآور شد که هدف از این رزمایش مشترک، تحقق فرماندهی و کنترل نیروها در یک محیط آموزشی مشترک با گروه نیروی هوایی بود.

ناوشکن پورتر و هواپیمای شناسایی Poseidon P-8A ، از قبل برای شرکت در بیستمین مانور نظامی مشترک آمریکا و اوکراین، تحت عنوان سی بریز-2020 در دریای سیاه حضور داشته و در حال حاضر نیز در منطقه مشغول فعالیت هستند.

مانور نظامی مشترک سی بریز-2020 از 20 جولای (30 تیر ماه) شروع شده بود، هفته گذشته به خاتمه رسید. طبق اطلاعات ناوگان ششم دریایی آمریکا، این تمرینات مشترک نظامی-دریایی سالانه با هدف افزایش مشارکت عملیاتی بین کشورهای شرکت کننده در آن و تقویت امنیت منطقه در دریای سیاه انجام می گردد.

مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه اظهار داشت که نیروها و تجهیزات ناوگان دریای سیاه این کشور، در جریان این مانور کلیه اقدامات کشتی ها و هواپیماهای نیروهای دریایی مشترک ناتو را زیر نظر داشتند.

در طول برگزاری این رزمایش، جنگنده های روسیه بارها مجبور به پرواز و اسکورت هواپیماهای آمریکایی در نزدیکی خطوط مرزی این کشور شد ن د.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1265

به "رزمایش مشترک نیروی دریایی و هوایی آمریکا در دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش مشترک نیروی دریایی و هوایی آمریکا در دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید