روزبهانی: امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب نموده باشم

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، شهاب روزبهانی جوان دیگری است که در هفته اول لیگ برتر تکواندو نمایش تحسین برانگیزی داشت. این تکواندوکار جوان کرجی شاگرد یوسف جنگجو دارنده مدال برنز نوجوانان دنیا است که بعد از دو سال حضور در لیگ نوجوانان در ابتدای فصل توسط پیغام خانلرخانی که اعتقاد زیادی به جوانان دارد به شهرداری ورامین پیوست و در دو بازی که در ترکیب این تیم به میدان رفت پیروز از میدان خارج شد.

روزبهانی: امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب نموده باشم

روزبهانی از تکواندوکارانی است که با قد و قامت مناسب و البته تنوع تکنیکی می تواند خود را به تیم ملی برساند. با توجه به خلاء تکواندو ایران در اوزان سنگین، شاید توجه و اعتماد کادر فنی به جوانانی چون شهاب روزبهانی بتواند این مشکل را با یک برنامه ریزی دقیق حل نماید.

روزبهانی در مورد رقابتهای لیگ برتر گفت: بر خلاف باور اغلب کارشناسان معتقدم لیگ برتر بعد از مدتها تعطیلی مسابقات تکواندو، با شرایط خوبی برگزار گردید و سطح فنی مسابقات هم قابل قبول بود. البته که صحبت های اخیر سرمربی تیم ملی و حضور کادر فنی در سالن مسابقات انگیزه تکواندوکاران را بالا برده بود.

وی ادامه داد: اولین هدف پیش روی من رسیدن به ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است که امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم. بعد از 10 ماه تعطیلی مسابقات رسیدن به آمادگی کمی سخت بود ولی خدا را شکر در رقابتهای لیگ مبارزات خوبی به نمایش گذاشتم و امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب نموده باشم.

روزبهانی به تیم شهرداری ورامین هم اشاره نمود و گفت: قبل از هر چیز از استاد خودم، یوسف جنگجو برای همه زحماتش تشکر می کنم. از اعتماد استاد خانلرخانی که این فرصت را به من داد که در ترکیب تیم قهرمان به میدان بروم تشکر می کنم. تیم ما 6 دوره قهرمان لیگ شده و در این دوره مصمم به کسب هفتمین عنوان قهرمانی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1553

به "روزبهانی: امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب نموده باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبهانی: امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب نموده باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید