رونمایی ال جی از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته در KBIS 2023

به گزارش علی آباد جدید، ال جی در نمایشگاه KBIS 2023 از جدیدترین لوازم خانگی ممتاز با گزینه های تازه برای شخصی سازی بیشتر خانه ها رونمایی کرده است.

رونمایی ال جی از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته در KBIS 2023

ال جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2023 (KBIS) که از تاریخ 31 ژانویه تا 2 فوریه در مرکز همایش های لاس وگاس در استان نوادای آمریکا برگزار می گردد، تازهترین مجموعه محصولات آشپزخانه و لوازم خانگی خود را در معرض نمایش قرار داد.

ال جی با موضوع Life on the UP قدم در این نمایشگاه گذاشته و در آنجا، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته تازهترین لوازم خانگی های خودش را به رخ کشیده و در عین حال، با اضافه کردن ویژگی های ThinQ UP و ThinQ Care، شخصی سازی هر کدام از محصولات خودش را بسیار راحت جلوه داده است.

غرفه ال جی با هشت بخش منحصربه فرد در این نمایشگاه حضور دارد و در هر کدام از این بخش ها نیز که نمایانگر یک شهر، مکان یا بنای شناخته شده و متفاوت در آمریکا هستند، به بررسی شیوه های زندگی و زیبایی شناسی مصرف کننده ها پرداخته است. این در حالی است که هر کدام از این بخش ها نیز مجموعه ای از لوازم تازه و پیشرفته ال جی را به نمایش گذاشته اند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال جی در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2023 می توانند تازهترین محصولات و راهکارهای ممتاز آشپزخانه در برندهای لوکس سوئیت آشپزخانه سیگنچر (Signature Kitchen Suite) و استودیو ال جی (LG STUDIO) را مشاهده کنند. این دو برند نیز طراحی های اصلاح شده و گزینه های شخصی سازی مختلفی را ارائه می دهند که مصرف کنندگان امروزی برای خانه های خود می خواهند.

یخچال تازه 45 اینچ برند سوئیت آشپزخانه سیگنچر از جنس فولاد ضدزنگ است و طراحی یکپارچه Signature Fit را دارد که این امکان را به آن می دهد تا با هر نوع دکوراسیون داخلی یکپارچه گردد و مشتریان نیز می توانند برای آشپزخانه خودشان حالت تراز یا برآمده را انتخاب کنند.

در این نمایشگاه همچنین اجاق گاز 36 اینچ برند سوئیت آشپزخانه سیگنچر به نمایش گذاشته شده است. این لوازم خانگی چشم نواز پنج شعله برنجی قدرتمند با مجموع 67,500 BTU دارد که شامل یک شعله دو گانه 24000 BTU با میله چدنی مناسب برای تابه ووک و قابل تبدیل است. همین نیز سبب شده تا این اجاق گاز بسیار لوکس باشد. علاوه بر این، اجاق گاز تازه همراه با میز آشپزی با روکشی چینی عرضه می گردد که به راحتی تمیز می گردد. این در حالی است که پکیج آشپزخانه برند استودیو ال جی این امکان را به مشتریان می دهد تا علاوه بر رنگ های دیگر، رنگ تازه و ظریف رز گُلد را نیز در بین حق انتخاب های خود داشته باشند.

ماشین ظرفشویی PowerSteam برند سوئیت آشپزخانه سیگنچر به لطف استفاده از تکنولوژی های کوادواش پرو (QuadWash Pro) و خشک کن حرارتی پویا (Dynamic Heat Dry) ال جی می تواند یک دور کامل را در کمتر از یک ساعت انجام بدهد. در این ماشین ظرفشویی، تکنولوژی خشک کن حرارتی پویا هوای گرم را در داخل ماشین ظرفشویی پخش می کند تا ظروف سریع خشک شوند. این در حالی است که تکنولوژی کوادواش پرو از پرتاب پرفشار آب برای تمیز کردن ظروف از زوایا مختلف استفاده می کند. این ماشین ظرفشویی براق و با استیل ضد زنگ در بالای در خود دارای کنترل های مخفی است و از TrueSteam استفاده می کند تا غذاهای خشکیده پاک شوند و لکه های آب روی ظروف باقی نمانند.

ال جی همچنین راهکارهایی برای شخصی سازی لوازم خانگی متناسب با هر خانه را در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته و برنامه ThinQ UP در تازهترین جفت ماشین لباسشویی و خشک کن، مجموعه ای تازه از لوازم آشپزخانه مفهومی مینیمالیستی و در نهایت، فریزر تازه MoodUP از استودیو ال جی (که پنل های درب آن قابلیت تغییر رنگ دارند) قرار گرفته است و به راحتی می توان از طریق اپ LG ThinQ لوازم خارنگی ال جی را کنترل و شخصی سازی کرد.

برنامه ThinQ UP همچنین این امکان را به کاربران می دهد تا به طور مدام لوازم خانگی خود را با تازهترین ویژگی ها به روزرسانی کنند و این برنامه به زودی در داخل محصولات برند سوئیت آشپزخانه سیگنچر و استودیو ال جی نیز قرار خواهند گرفت و مشتریان می توانند با استفاده از آن، محصولات خود را به روز نگه دارند و از آن ها مراقبت کنند.

ال جی علاوه بر نمایش تازهترین محصولات، در این نمایشگاه رویدادهای سرگرم کننده ای را نیز برای حاضرین برگزار می کند و این امکان را مشتریان می دهد تا محصولات این شرکت و کاربردهای آن را از نزدیک ببینید. در یکی از بخش های غرفه ال جی که با تم شهر لاس وگاس است، آشپزهای برند سوئیت آشپزخانه سیگنچر یعنی نیک ریچی از ناپا ولی و آستین کانگ از سئول، با استفاده از لوازم خانگی این برند به پخت و پز مشغول هستند و غذاهای خوشمز لذیذی را آماده می کنند.

در پایان، بازدیدکنندگان از غرفه ال جی در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام آمریکای سال 2023 این فرصت را دارند تا از نزدیک با تازهترین محصولات و لوازم خانگی ال جی آشنا شوند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2320

به "رونمایی ال جی از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته در KBIS 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی ال جی از جدیدترین لوازم خانگی پیشرفته در KBIS 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید