زیبایی های جزیره ساموئی

به گزارش علی آباد جدید، جزیره ساموئی، سومین جزیره کشور تایلند از نظر وسعت با مناظر طبیعی زیبا و تفریحات متنوع از بهترین جزایر این کشور برای ماجراجویی به شمار می‌رود. این جزیره کوهستانی شکل مربع 55 کیلومتر وسعت دارد.

زیبایی های جزیره ساموئی

در سال های اخیر این جزیره به منطقه ی ساحلی گرمسیری تبدیل شده اما هنوز مانند گذشته زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده. سواحل اینجا از درختان عظیم نارگیل و جنگل های گرمسیری گرفته تا شب نشینی های پرشور و نشاط را شامل می شود. معروفترین سواحل این اطراف شامل چی وانگ، لامایی، بوفوت و مائینام هستند. اقامتگاه های این جزیره از ویلا و هتل های لوکس 5 ستاره تا مهمانخانه‌هایی ارزان برای اقامت دارد.

سامویی و جزایر اطرافش چشم اندازهای حیرت انگیزی دارند. هرکدام از سواحل، فضایی منحصر به فرد دارند. آب های شفاف چی وانگ برای شنا مناسبند. ساحل لامایی یک خلیج هلالی شکل است. ساحل Taling Ngam نیز زیباترین غروب های خورشید را دارد. طبیعتی رویایی، تورهای متنوع، امکانات مخصوص اقامتی و تفریحی همگی در سطح بسیار خوبی برای گردشگران تور سامویی موجود است.

این جزیره که در وسط خلیج تایلند واقع شده و حقیقتا مانند بهشت است. هتل های اینجا برای هر سلیقه و بودجه ای مناسب هستند. سامویی حدود 40 هزار نفر سکنه دارد که اکثرا بودایی هستند با تعداد کمی مسلمان که در دهکده ی Hua Thanon و شهر Nathon متمرکز شده اند. یک گروه کوچک از چینی ها هم در اینجا هستند. وسایلی نظیر ماشین، قایق، قطار و اتوبوس همگی به این جزیره رفت و آمد می کنند.

سامویی جزیره ی بسیار کوچکی است اما مناظری دارد که تنها در کنار آبشار نیاگارا خواهید دید. هرچند همیشه تمام امکانات و زیبایی ها باهم در یک جا جمع نمی شوند اما آبشارهای بسیاری در سراسر سامویی هستند و 2تا از جنوبی ترین آنها بهترین هستند.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 622

به "زیبایی های جزیره ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های جزیره ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید