سه دانش آموز تبریزی برگزیده جشنواره خوارزمی شدند

به گزارش علی آباد جدید، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به موضوع طرح های دانش آموزان برگزیده در جشنواره خوارزمی گفت: عدنان بابکان رتبه اول کشوری با طرح وب سرور انتخاب طرح های دانش آموزان تبریزی در جشنواره جوان خوارزمیJava Script در گروه علمی کامپیوتر، ابوالفضل حمامی مقام اول کشوری با عنوان طرح از چشم پنجره در گروه علمی زبان و ادبیات فارسی و سینا چرتابی کاظم پور رتبه سوم کشوری را با عنوان طرح موتور براشلس 12 قطبی با مدار درایور الکترونیکی در گروه علمی برق و الکترونیک این جشنواره کسب کردند.

سه دانش آموز تبریزی برگزیده جشنواره خوارزمی شدند

جعفر پاشایی از شرکت 543 طرح از آذربایجان شرقی در جشنواره خوارزمی اطلاع داد و بیان کرد: در بخش دانش آموزی بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی از مجموع حدود 9 هزار طرح در سراسر کشور، از استان آذربایجان شرقی تعداد 543 طرح با مشارکت 662 نفر طراح ارائه شد که پس از داوری استانی در گروه های 16 گانه علمی، 58 طرح منتخب به مرحله کشوری راه یافت.

وی ادامه داد: در مرحله کشوری، طرح ها براساس مستندات ارائه شده مورد داوری اولیه قرار گرفتند که در این مرحله 36 طرح از استان به دفاع حضوری طراحان دعوت شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه 5 طرح از استان آذربایجان شرقی در بین 52 طرح داوری نهایی کشوری قرار گرفتند، توضیح داد: پس از داوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 3 طرح از این استان در بین 31 طرح برگزیده نهایی کشوری معرفی شدند.

پاشایی با اشاره به زمان برگزاری مراسم تجلیل از این دانش آموزان گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره جوان خوارزمی و نمایشگاه آثار پژوهشگران، مبتکران ومخترعان 26 آذر ماه در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 181

به "سه دانش آموز تبریزی برگزیده جشنواره خوارزمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه دانش آموز تبریزی برگزیده جشنواره خوارزمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید