تور مکزیک: طرز تهیه کویسادیلا مرغ مکزیکی؛ میان وعده ای سبک و خوشمزه

به گزارش علی آباد جدید، کویسادیلا یک غذای مکزیکی خوشمزه است که در واقع نان تردیلاست که با مواد مختلف پر می گردد. این غذای لذیذ و آسان بسته به موادی که داخل آن قرار می گیرد، می تواند یک میان وعده عالی یا شام سبکی باشد. این غذا سریع آماده می گردد و شما بسته به سلیقه خودتان می توانید مواد آن را تغییر دهید و باز هم یک کویسادیلای خوشمزه داشته باشید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ ما طرز تهیه کویسادیلا مرغ را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

تور مکزیک: طرز تهیه کویسادیلا مرغ مکزیکی؛ میان وعده ای سبک و خوشمزه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کویسادیلا مرغ

کویسادیلا در واقع نان ترتیلاست که با پنیر و مخلفات دیگر پر و گریل می گردد. کویسادیلا می تواند یک میان وعده و حتی یک شام بسیار لذیذ و آسان باشد.

مواد لازم

  • نان تافتون: 2 عدد
  • سینه مرغ ریش شده: یک عدد
  • سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری
  • ذرت بخار پز: 2 قاشق غذاخوری
  • جعفری خرد شده: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای: 3 قاشق غذاخوری
  • سس تند: 2 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: از هر کدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه کویسادیلا مرغ

1.

برای تهیه یک کویسادیلا مرغ خوشمزه، ابتدا سینه مرغ ریش شده، پنیر خامه ای، ذرت بخارپز شده، پنیر پیتزا، سس مایونز، سس تند، جعفری خرد شده و نمک و فلفل را درون ظرف می ریزیم و به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا تمامی مواد با هم ترکیب شوند.

2.

در این مرحله، یک عدد نان تافتون را برمی داریم و نیمی از آن را با مواد آماده شده پر می کنیم و خوب پخش می کنیم.

3.

بعد از اینکه مواد آماده شده را به خوبی روی نان پخش کردیم، نان را از وسط تا می کنیم و با کمی روغن، با حرارت ملایم به مدت 10 دقیقه دو طرف آن را سرخ می کنیم.

4.

بعد از اینکه کویسادیلا کاملا سرخ شد، آن را به صورت مثلثی برش می زنیم. کویسادیلا مرغ را می توانید با سس تند نوش جان کنید و از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2015

به "تور مکزیک: طرز تهیه کویسادیلا مرغ مکزیکی؛ میان وعده ای سبک و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: طرز تهیه کویسادیلا مرغ مکزیکی؛ میان وعده ای سبک و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید