علیزاده: مسائل مس رفسنجان را کتمان نمی کنم، تبلیغات ملاقات با تراکتور در اختیار سازمان لیگ بود

به گزارش علی آباد جدید، با وجود اعلام باشگاه مس رفسنجان مبنی بر واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها، معاون فنی باشگاه مس از انجام تبلیغات ملاقات با تراکتور به وسیله سازمان لیگ اطلاع داد.

علیزاده: مسائل مس رفسنجان را کتمان نمی کنم، تبلیغات ملاقات با تراکتور در اختیار سازمان لیگ بود

علی علیزاده درباره شرایط تیم مس رفسنجان با کسب چهارمین پیروزی متوالی در لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: خدا را شکر فرایند خوبی داریم. تراکتور تیمی پُرمهره است که با مربی نو خود به سرچشمه آمده بود، اما توانستیم نتیجه خوبی به دست آوردیم. در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد و همه تیم های لیگ برتر، حتی طرفدار و فجرسپاسی نیز منطقی بازی می نمایند.

وی در خصوص ثبت چهارمین پنالتی مس رفسنجان در چهار مسابقه اخیر و اعتراض سرمربی تراکتور به پنالتی اعلام شده توضیح داد: داور در سه قدمی صحنه بود و خطا را کاملاً دید. 32 هفته برای ما پنالتی نگرفتند و ما اعتراضی نکردیم. سال جاری بازیکنان تکنیکی تری نسبت به فصل گذشته داریم و مدافعان حریف در محوطه جریمه، بیشتر روی بازیکنان ما خطا می نمایند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان راجع به تبلیغات محیطی ملاقات با تراکتور و اینکه باشگاه مس پیش تر اعلام نموده بود تبلیغات به باشگاه ها واگذار شده است، بیان نمود: تبلیغات این مسابقه در اختیار سازمان لیگ بود. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه ها، لازم و ملزوم یکدیگر هستند و امروز (شنبه) نشستی در این سازمان خواهیم داشت. دوست داریم تبلیغات محیطی در اختیار ما باشد، اما می خواهیم با سازمان لیگ تعامل داشته باشیم.

علیزاده درباره انتقاد ربیعی از مسائل مس رفسنجان و اینکه آیا نارنجی پوشان مشکل اقتصادی دارند یا خیر، گفت: صحبت از مسائل، شیرینی این پیروزی را از بین می برد. مسائل مس را کتمان نمی کنیم، اما این مسئله را به زبان نمی آوریم و کوشش خود را می کنیم تا ربیعی به جز مسائل فنی، دغدغه دیگری نداشته باشد. قرارداد بازیکنان مس نجومی نیست، اما نظم اقتصادی داریم و تا به امروز پرداختی های خوبی داشته ایم. چارتی ویژه و بودجه مشخصی در باشگاه داریم و به ما اجازه نمی دهند بیشتر از بودجه خرج کنیم.

وی در خصوص شرایط فجرسپاسی شیراز و مشکل زمین این تیم هم اعلام نمود: فجر تیمی دونده است و انگیزه دوچندانی دارد. با این حال زمین استادیوم حافظیه دچار مشکل است و امیدوارم مسئولان استان فارس فکری به حال این استادیوم نمایند. وقتی زمین برای برگزاری بازی مناسب نباشد، تیم ها به بازی مستقیم روی می آورند. در این بین دست علی اصغر کلانتری (سرمربی فجر) هم بسته است. به هر حال این فصل کوشش می کنیم به هدف خود که کسب رتبه ای تک رقمی است، برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2071

به "علیزاده: مسائل مس رفسنجان را کتمان نمی کنم، تبلیغات ملاقات با تراکتور در اختیار سازمان لیگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: مسائل مس رفسنجان را کتمان نمی کنم، تبلیغات ملاقات با تراکتور در اختیار سازمان لیگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید