فرانسه ایران را به فهرست مقاصد گردشگری جهان اضافه نمود

به گزارش علی آباد جدید، خبرگزاری فرانسه در گزارشی بیان کرد که فرانسوی ها نام ایران را در فهرست مقاصد گردشگری جهان قرار دادند.

فرانسه ایران را به فهرست مقاصد گردشگری جهان اضافه نمود

از سفر با هزینه سفر به سریلانکا با هواپیما به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، ژان پل شانترن، مدیرعامل تور اپراتور آسیا در فرانسه، ایران را منطقه ای رویایی نامید که یکی از 6 مقصد افسانه ای روی کره زمین محسوب می گردد. ژان پییر رسپو، مدیرعامل شرکت کلیو نیز که خود را مسوول تورهای گردشگری فرانسوی به ایران در حدود بیست سال گذشته معرفی می نماید، از استقبال بی سابقه و استثنایی فرانسویان برای سفر به ایران در سال های 2015 و 2016 میلادی خبر می دهد و می گوید:

به طور معمول هر سال حدود 20 گروه را به ایران می بردیم اما این تعداد در سال 2014 میلادی به بیش از 50 گروه و حدود یک هزار گردشگر رسید.ژورژان باشمن، دبیرکل اتحادیه تور اپراتورهای ستو نیز اظهار داشت:در فاصله نوامبر 2014 تا اوت 2015 میلادی، در کل 919 فرانسوی در برنامه سفرهای این گروه به ایران شرکت کردند. این تعداد یکسال پیش 409 و دو سال پیش تر تنها 13 نفر بودند.ویلیام رینرت، موسس شرکت گردشگری تِر لوانتِن که تعداد مشتریانش برای سفر به ایران در فاصله سال های 2014 تا 2015 میلادی از 30 نفر به 150 نفر رسیده است، گفت:شهرهای کویری، دریاچه های نمکی، موزه هایی در فضای باز، بیابان ها و اماکن باستانی مقاصد متنوع، منحصربه فرد و فرهنگی هستند که بسیار مورد توجه گردشگران فرانسوی قرار دارند.این گزارش با اشاره به ناکافی بودن امکانات رفاهی ویژه گردشگران در ایران به سرمایه گذاری های خارجی در این زمینه اشاره نمود و اضافه کرد: طرح احداث هتل توسط گروه های بزرگی چون گروه هتلداری آکور در میان مدت زیرساخت های گردشگری را بهبود می بخشد.منبع: کجارو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 741

به "فرانسه ایران را به فهرست مقاصد گردشگری جهان اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه ایران را به فهرست مقاصد گردشگری جهان اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید