قدردانی مدیر دولتی از مقام هنری استاد دهلوی

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سید زاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر سه شنبه بیستم شهریور ماه همراه با اصغر همت عضو هیات مدیره این مجموعه و زهرا حق شعار مشاور مدیر عامل با حضور در منزل خواهر استاد حسین دهلوی ضمن عیادت از این هنرمند از بیش از نیم قرن فعالیت هنری او قدردانی کرد.

قدردانی مدیر دولتی از مقام هنری استاد دهلوی

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این هنرمند نام آور گفت: استاد دهلوی از سرمایه ها و گنجینه های ارزنده ایران محسوب می شوند. درخشش فرهنگ و ایرانی با وجود افرادی چون استاد دهلوی تداوم می یابد.

سیدزاده با اشاره به اقدامات صندوق اعتباری در حمایت از هنرمندان پیشکسوت اضافه کرد: ارج نهادن به تلاش و تلاش هنرمندان پیشکسوت که سالیان متمادی در این عرصه فعالیت داشتند از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. امیدواریم با همراهی صندوق اعتباری هنر روند و هزینه های درمانی استاد دهلوی با سهولت سپری گردد.

روابط عمومی صندوق اعتباری هنر در خاتمه خبر نوشته است: استاد دهلوی در مدت حضور در سرای سالمندان به بیماری افسردگی دچار گردیده بود و اکنون توسط خواهر و برادر این هنرمند مهدخت و محسن دهلوی نگهداری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 108

به "قدردانی مدیر دولتی از مقام هنری استاد دهلوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی مدیر دولتی از مقام هنری استاد دهلوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید