میزان اقامت مسافران در 10 ماهه سال جاری 14 درصد افزایش داشته است

به گزارش علی آباد جدید، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزان اقامت مسافران در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 افزایش داشته است.

میزان اقامت مسافران در 10 ماهه سال جاری 14 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و رگدشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر اضافه نمود: در 10 ماهه سال گذشته بیش از 2 میلیون و 526 هزار اقامت در سطح استان اردبیل انجام گرفته است.

او اعلام کرد: این میزان در 10 ماهه امسال به بیش از 2 میلیون و 815 هزار نفر رسیده است که افزایش تقریبی 345 هزار نفری داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: رشد 14 درصدی اقامت ها در سطح استان در سال های اخیر روند رو به جلو داشته که اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد شتاب بیشتری به این روند ببخشد.

فلاحی با تاکید بر حمایت از افزایش اقامت گاه های بوم گردی در شهرستان های مختلف استان اردبیل ادامه داد: این استان ظرفیت بالقوه برای توسعه اقامتگاه های بومگردی دارد و در این خصوص تسهیلات ویژه ای نیز به واحدهای فعال اختصاص داده می گردد.

او اضافه نمود: بیش از 6 هزار و 400 نفر در اقامتگاه های بومگردی استان در طی10 ماهه امسال اقامت داشتند که امیدورایم با توجه به افزایش این اقامتگاه ها این تعداد در سال های آینده رشد چشم گیری داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 218

به "میزان اقامت مسافران در 10 ماهه سال جاری 14 درصد افزایش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان اقامت مسافران در 10 ماهه سال جاری 14 درصد افزایش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید