هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می گردد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر گفت: در این دوره از برگزاری همایش و فن بازار ملی سلامت بر نشست ها، پنل های تخصصی، مسابقه دانشجویی و برقراری زمینه تعامل بین پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سرمایه گذاران تاکید ویژه ای شده است.

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می گردد

وی گفت: تشویق محققان و حمایت از استعدادهای درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می نماید. برگزاری رویدادهای فن بازار به منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح های فناورانه بسیار موثر خواهد بود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت توضیح داد: از مهم ترین هدف های برگزاری فن بازارهای حوزه سلامت، حمایت از فراوری دانش بنیان داخلی با گگرددن پنجره های خرید سازمان های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است.

پناهی، با اشاره به اینکه دو سال تاخیر در برگزاری این رویداد انگیزه شرکت کنندگان و برگزارکنندگان را برای حضور و مشارکت حداکثری افزایش داده است، افزود: فن بازار ملی سلامت، مرجع قابل اعتمادی برای انتقال اطلاعات میان متقاضیان و عرضه کنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران محسوب می گردد و فضایی است که به طور اختصاصی زمینه را برای مشاوره و اطلاع رسانی صحیح در حوزه های فناوری سلامت فراهم می نماید و در نقش یک استراتژی نوین در زمینه توسعه و انتقال فناوری زیستی در کشور به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2275

به "هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید