وخامت حال پرویز سیروس پور

به گزارش علی آباد جدید، پیش از شروع مسابقات کشتی قهرمانی دنیا، پرویز سیروس پور به علت ابتلا به کرونا و سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و در روزهایی که کشتی ایران با موفقیت آزاد و فرنگی کاران در صدر اخبار بود، متأسفانه حال این پیشکسوت کشتی رو به وخامت رفت.

وخامت حال پرویز سیروس پور

مصطفی سیروس پور فرزند رئیس پیشین فدراسیون کشتی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: متأسفانه پدرم هنوز در کماست و ریه هایش نزدیک به 80 درصد درگیر است. دیروز علی رغم نظر پزشکان، با رضایت خودمان پدر را با آمبولانس جابجا نموده و به بیمارستان امام حسین (ع) بردیم، چراکه با وجود هزینه سنگینی که در بیمارستان قبلی به ما تحمیل شد، شرایط بدتر شد. باید فشار را از روی قلب برمی داشتند که این کار انجام نشد و ضربان قلب به 160 رسید. با نظر خانواده، پدر را به بیمارستان دیگری منتقل کردیم و اقداماتی که باید انجام می شد، از روز گذشته صورت گرفت و حالا باقی اش با خداست.

وی بعلاوه تأکید کرد: پرویز سیروس پور بارها نشان داده که یک اسطوره است و تا حالا هم مقاومت بسیار خوبی با این بیماری داشته است. چهار پنج دکتر، استاد دانشگاه و متخصص قلب و عروق گفته اند چطور توانسته پنج شش روز این فشار سنگین را تحمل نموده و سکته نکند؟! او نمی خواهد تسلیم بیماری گردد. ان شاءالله که بعد از این هم بدنش مقاومت کند. از دکتر مجید ایرانشاهی که واقعاً مثل پسر کنار پرویز سیروس پور و مثل برادر کنار خانواده ما بود، تشکر می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1947

به "وخامت حال پرویز سیروس پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وخامت حال پرویز سیروس پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید