چین بزرگترین پالایشگر نفت خام در دنیا شد خبرنگاران

به گزارش علی آباد جدید، پاندمی کرونا تغییراتی در تقاضای نفت ایجاد نموده که فراوری و صادرات مناطق مختلف دنیا را تغییر داده است و در این میان چین توانسته بالاتر از آمریکا به بزرگترین پالایشگر نفت خام دنیا تبدیل گردد.

چین بزرگترین پالایشگر نفت خام در دنیا شد خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اویل پرایس، پاندمی کرونا تغییراتی در تقاضای نفت ایجاد نموده است که فراوری و صادرات مناطق مختلف دنیا را تغییر داده است و در این میان چین توانسته با پیشی دریافت از آمریکا به بزرگترین پالایشگر نفت خام دنیا تبدیل گردد.

داده های اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می دهد که در سال 2020 چین نفت خام بیشتری را نسبت به آمریکا پالایش نموده است. این در حالی است که آمریکا در سال 2020 با افت تقاضای محصولات نفتی روبرو شد و تمام فعالیت های مرتبط با نفت را کاهش داد.

بر خلاف آمریکا داده ها نشان می دهد که دولت چین در مواقع کاهش قیمت نفت خام به پالایشگاه ها یاری های نقدی برای افزایش سطح فراوری آنها تزریق نموده است.

انتظار می رود با بازگشت تقاضا آمریکا بار دیگر تا سرانجام 2021 به بزرگترین پالایشگر نفت دنیا تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1683

به "چین بزرگترین پالایشگر نفت خام در دنیا شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین بزرگترین پالایشگر نفت خام در دنیا شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید