یارانه آلمان به مصرف کنندگان اینترنت ماهواره ای

به گزارش علی آباد جدید، دولت آلمان تصمیم گرفته است به کاربران حاشیه نشین و مناطق دورافتاده یاری هایی برای خرید تجهیزات و دیگر سرویس های مشابه اهدا کند.

یارانه آلمان به مصرف کنندگان اینترنت ماهواره ای

آلمان می خواهد شرایط دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق دور از شهرها و روستاها را بهبود دهد. به همین منظور، در یک طرح یارانه ای به افرادی در این مناطق که می خواهند از اینترنت بی سیم استفاده نمایند؛ یاری های اقتصادی برای خرید تجهیزاتی مانند دیش آنتن و روتر بی سیم می نماید.

این افراد می توانند در سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک یا سرویس های اینترنت ماهواره ای مشابه ثبت نام نمایند و بعد مدارک خود را به دولت آلمان نشان داده تا این یارانه را دریافت نمایند.

البته، هنوز این طرح نهایی نشده و بحث بر سر جزئیات آن ادامه دارد اما هدف آن به طور معین تخصیص یارانه به خرید تجهیزات فنی مورد احتیاج کاربران است.

به گفته وزیر حمل و نقل آلمان هزینه ماهانه استفاده از سرویس اینترنت تحت پوشش هیچ یارانه ای قرار نمی گیرد. البته دولت این کشور برای خرید بشقاب های ماهواره ای استارلینک و تجهیزات مشابه اینترنت بی سیم یارانه ای به هر خانوار 500 یورو اختصاص می دهد.

چندی پیش، وزیر حمل و نقل آلمان با ایلان ماسک (بنیانگذار اینترنت ماهواره ای استارلینک) ملاقات و گفت وگو داشت. بسیاری از رسانه ها کلید خوردن این طرح را خروجی همین ملاقات می دانند.

اکنون، ثبت نام برای اینترنت استارلینک به طور عمومی امکان پذیر است و هر کاربر می تواند با مراجعه به سایت استارلینک، تقاضای دریافت این سرویس را بکند. هزینه خرید تجهیزات اولیه اتصال به اینترنت استارلینک بسیار بالا و حدود 500 دلار است و هزینه اتصال ماهیانه آن 99 دلار می گردد.

شرکت اسپیس ایکس به طور ماهیانه مشغول ارسال ماهواره های جدیدی به مدار زمین است تا به سرعت کل دنیا را زیر پوشش سرویس اینترنت استارلینک خود قرار دهد. ماه گذشته نهاده شد.

منبع: شبکه چی
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1786

به "یارانه آلمان به مصرف کنندگان اینترنت ماهواره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه آلمان به مصرف کنندگان اینترنت ماهواره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید