یارمحمدیان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان شد

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/اصفهان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، حسین یارممحمدیان به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

یارمحمدیان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان شد

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان صبح امروز (پنج شنبه- اول اسفند) از ساعت 11 در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران با حضور ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد سلطان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی برگزار گردید.

برای این مجمع کسری باقی، محمد جوزدانی محمد حسامی، فرشید ذکری، قاسم ستاری، مهدی صبوری، سید علی قریشی، سعید کشاورز، محمود گنجوی، مجتبی محمدی، علی ناظری، مهرداد وطنی، حسین یارمحمدیان و فرشته عبدالهی کاندیدا بودند.

کسری باقی، فرشته عبدالهی، سعید کشاورز، محمود گنجوی، علی ناظری و مهرداد وطنی حضور نداشتند و همچنین محمد جوزدانی و فرشید ذکری انصراف دادند.

به گزارش خبرنگاران، از نکات جالب توجه این مجمع دریافت برگه رای فرانک امانی نماینده ورزشکاران بانوان بود. به دلیل این که نماینده ورزشکاران در امسال برای تیم خوزستان مسابقه داده بود اجازه رای به این ورزشکار داده نشد.

از 16 رای ممکن حسین یارمحمدیان و محمد حسامی هر کدام 6 رای کسب کردند. پس از تساوی دو نفر با نظر اعضای مجمع و قرائت آیئن نامه و استعلام از وزارتخانه ورزش و جوانان به فرانک امانی که پیش از رای گیری، اجازه رای ندادند، برای را گیری مجدد اجازه رای داده شد و مجدد بین حسین یارمحمدیان و محمد حسامی رای گیری صورت گرفت.

در دومین مرتبه از رای گیری، از 17 رای ممکن حسین یارمحمدیان با 10 رای به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 883

به "یارمحمدیان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارمحمدیان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید