12سرزمین واقعی با مناظر زمستانی رویایی

به گزارش علی آباد جدید، با فاکتور دریافت شرایط کرونایی، تعطیلات زمستانی همواره مربوط به اسکی یا رفتن به جستجوی آب و هوای گرم نیست. در سراسر دنیا تعداد زیادی از مناطق سردسیر و برفی وجود دارند که مناظر جادویی و زیبایی دارند.

12سرزمین واقعی با مناظر زمستانی رویایی

برای مثال هال اشتات در کشور اتریش یک دهکده زیباست که گفته می گردد دیزنی برای ساخت انیمیشن منجمد از این مکان الهام گرفته است و از طرفی هم مناظر پارک ملی بنف کانادا، قدیمی ترین پارک ملی این کشور، بسیار عالی بوده و فکر می کنید بخشی از یک کتاب داستان هستند.

مجمع الجزایر لوفوتن در نروژ نیز با طبیعت وحشی خود مناظری برای دیدن نور های شمالی بسیار زیباست. در اینجا می توانید 12 منظره زمستانی را ببینید. البته که سفر به بسیاری از کشور ها در این زمان غیر ممکن است، اما دیدن تصاویر آن ها نیز به اندازه کافی زیبایی آن ها را به تصویر می کشد.

هال اشتات، اتریش

این منطقه با کوه هایی بزرگ احاطه شده است و دریاچه آن نیز چشم انداز های باور نکردنی را ایجاد نموده است. در زمستان این منطقه در یک لایه برف پوشانده می گردد و این جذابیت جادویی را به روستا اضافه می نماید.

پراک ملی بنف، کانادا

پارک ملی بانف مملو از دریاچه ها و جنگل های انبوه است، از این رو در تمام طول سال از محبوبیت برخوردار است، اما این منطقه، در زمستان به یک منظره زمستانی شگفت انگیز تبدیل می گردد.

ایلولیسات، گرینلند

اگر به دنبال یک پادشاهی یخی در زندگی واقعی هستید، این شهر ساحلی در غرب گرینلند می تواند نقطه مورد نظر شما باشد چرا که توسط کوه های یخی احاطه شده است.

کِبِک، کانادا

اگر مناطق شهری را به جای گشت و گذار در حومه شهر یا مناظر دور افتاده ترجیح می دهید، شهر کبک می تواند گزینه مناسبی باشد.

بلد، اسلوونی

لاپ لند، فنلاند

جزایر لوفوتن، نروژ

شیرا کاوا، ژاپن

کینتسهایم، فرانسه

ویک، ایسلند

ریکیاویک، ایسلند

زالتسبورگ، اتریش

منبع: گردشبان
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1464

به "12سرزمین واقعی با مناظر زمستانی رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12سرزمین واقعی با مناظر زمستانی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید