آذربایجان شرقی در توسعه روابط با کشور هند باید شتاب بیشتری بگیرد

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هندگفت: آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات، حرف های زیادی برای گفتن دارد و باید با شتاب بیشتری به دنبال توسعه روابط با کشورهای مختلف و بازاریابی محصولات تولیدی در بازارهای بین المللی باشد.

آذربایجان شرقی در توسعه روابط با کشور هند باید شتاب بیشتری بگیرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

علی چگنی در ارتباط تصویری با استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: هند به لحاظ جمعیت بسیار زیاد و بازار وسیع، مقصد تجاری مناسبی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و امیدواریم نقش آذربایجان شرقی در این زمینه نقش فعالی باشد.

وی اعلام نمود: هند در حال حاضر، دومین اقتصاد برتر آسیاست و بر اساس پیش بینی ها در آینده نزدیک به سومین اقتصاد برتر جهان تبدیل می گردد.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از جمله استان های پیشران کشور در حوزه بازرگانی و تجاری است، گفت: آذربایجانی ها در جای جای میهن اسلامی و بسیاری از کشورهای جهان، تبلور غیرت، همدلی و کاربلدی هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز؛ وی اعلام نمود: مردم هند به محصولات کشاورزی و غذایی همچون سیب، پیاز و خشکبار علاقه بسیار زیادی دارند و آذربایجان شرقی می تواند در تأمین این محصولات نقش ویژه ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1671

به "آذربایجان شرقی در توسعه روابط با کشور هند باید شتاب بیشتری بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان شرقی در توسعه روابط با کشور هند باید شتاب بیشتری بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید