اولین دوره فلوشیپ پودمانی انفورماتیک بالینی راه اندازی شد

به گزارش علی آباد جدید، اولین دوره فلوشیپ پودمانی مجازی انفورماتیک بالینی ویژه پزشکان متخصص در دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه اندازی شده است و متقاضیان تا 21 اردیبهشت ماه 1401 فرصت دارند در این دوره ثبت نام نمایند.

اولین دوره فلوشیپ پودمانی انفورماتیک بالینی راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اولین دوره فلوشیپ پودمانی انفورماتیک بالینی، ویژه پزشکان متخصص کشور به وسیله دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همکاری و حمایت مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی راه اندازی شد.

این دوره در راستای دو ماموریت ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با عناوین توسعه دانش انفورماتیک بالینی و توسعه دانش تله مدیسین برنامه ریزی شده است.

متقاضیان تا 21 اردیبهشت 1401 فرصت دارند ثبت نام نمایند. دوره دانش پذیری از 24 تا 28 اردیبهشت ماه 1401 معین شده است. آغاز دوره از ابتدای خرداد 1401 است.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی، ثبت نام و شرکت در دوره به واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نشانی اینترنتی vu.Kmu.ac.ir مراجعه نمایند.

گروه هدف این دوره پودمانی مجازی پزشکان متخصص شاغل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور بوده و مدرسین این دوره از دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور و خارج از کشور هستند. کوریکولوم اجرایی آن منطبق بر کوریکولوم های بین المللی خواهد بود.

دوره بصورت کاملا مجازی و آفلاین با تدریس دروس ضبط شده به وسیله سامانه نوید ارائه می گردد و در حین دوره کلاس های آنلاین برطرف اشکال نیز برنامه ریزی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2158

به "اولین دوره فلوشیپ پودمانی انفورماتیک بالینی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره فلوشیپ پودمانی انفورماتیک بالینی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید