تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در اعتراض به قدرت گرفتن فاشیست ها

به گزارش علی آباد جدید، هزاران ایتالیایی با حضور در مرکز این کشور علیه قدرت گرفتن فاشیسم و قوانین کرونایی اعتراض کردند.

تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در اعتراض به قدرت گرفتن فاشیست ها

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ده ها هزار نفر از شهروندان ایتالیایی از جمله کارگران این کشور روز شنبه با تجمع در شهر رم مرکز این کشور به افزایش فاشیسم ، حملات طرفداران احزاب دست راست افراطی و قوانین محدود کننده دولت این کشور اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس مائوریزیو لاندینی رئیس کنفدراسیون اتحادیه سی جیل با شعار بازگشت فاشیسم هرگز شهروندان ایتالیایی از جمله کارگران این کشور را در این تظاهرات راهنمایی کرد.

گفته می گردد حدود 100 هزار تن در این تظاهرات حضور داشتند. آنها به الزام دولت که از روز آدینه به اجرا عایدی، اعتراض کردند. دولت آزمایش منفی در عرض 48 ساعت برای اثبات نداشتن بیماری کرونا را برای حضور در محل کارخواهان شده است. بر اساس قانون نو ایتالیا، افرادی که گواهی سبز کوید-19 را دریافت نکنند، بدون پرداخت حقوق از کار برکنار خواهند شد. این گواهی نشان دهنده واکسیناسیون، تست منفی کرونا و یا گواهی نقاهت بعد از ابتلا به کرونا است.

ایتالیا یکی از کرونا خیزترین کشورهایی اروپایی بوده است، اما مقررات نو کرونایی اعتراض ایتالیایی ها را برانگیخته است. در بعضی از شهرها میان معترضان و پلیس درگیری اتفاق افتاده است.

بعضی طرفداران حزب دست راستی افراطی در روزهای گذشته به مقر حزب سی جیل حمله کردند. دبیرکل حزب سی جیل هم حمله به مقر این اتحادیه را با حملات فاشیست ها در سال 1921 مقایسه کرد و گفت که تظاهرات روز شنبه تظاهراتی است که از دموکراسی برای همه دفاع می نماید.

لوئیجی باربارا رئیس اتحادیه کارگری ایتالیا هم حمله به اتحادیه ها به رهبری حزب راست افراطی را محکوم کرد و خواهان انحلال سریع حزب راست افراطی به وسیله مقام های ایتالیایی شد.

چندی قبل هم جنبش تازه تاسیس ساردین ها علیه فاشیسم و راست افراطی در ایتالیا تظاهرات کردند. ساردین ها را اغلب جوانان شیل می دهند. جنبش ساردین پیشتر به دعوت چهار فرد ناشناس برای تجمع بر ضد آنچه نفرت پراکنی و روینمودهای تفرقه افکنانه ماتئو سالوینی، وزیر کشور سابق و رهبر حزب راست افراطی این کشور خوانده می شد در شهر بولونیا فعال شد.

پیشتر هم حدود سه هزار نفر در رم، پنج هزار نفر در تورین و چند هزار معترض در 80 نقطه دیگر ایتالیا تظاهرات نموده و صدور گواهی دریافت واکسن برای شهروندان را تبعیض آمیز عنوان کردند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1948

به "تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در اعتراض به قدرت گرفتن فاشیست ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: تظاهرات هزاران ایتالیایی در اعتراض به قدرت گرفتن فاشیست ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید