خبرنگاران استاندار : تنها راهبرد تحقق توسعه مازندران همدلی است

به گزارش علی آباد جدید، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران گفت : تنها راهبرد تحقق برنامه ها و اهداف توسعه مازندران ، همدلی و هم افزایی تمام ارکان قدرت در داخل استان است.

خبرنگاران استاندار : تنها راهبرد تحقق توسعه مازندران همدلی است

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در ملاقات بعضی از منتخبان مردم استان مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با وی اضافه نمود : تعامل و همکاری ارکان قدرت در استان نشان داد که بسیاری از موانع توسعه را می توان از پیش رو برداشت.

وی گفت : بعضی از برنامه های اولویت دار مردم پس از سال ها و دهه ها در سایه وحدت نظر و همکاری محقق شده و در مراحل نهایی است و با همگرایی می توان به شکوفایی مازندران امیدوار بود.

نماینده عالی دولت در مازندران نمونه الگوی وحدت بخش در استان را پیروزیت در مقابله با ویروس کرونا دانست و اضافه نمود : با این الگو می توان در ساحت های دیگر توسعه ای استان پیروز عمل کرد.

حسین زادگان همکاری برای تحقق شعار جهش فراوری را یک ضرورت در راستای شکوفایی مالی بیان کرد و گفت : جهش فراوری نیز نیازمند همکاری و تعامل دولت و دیگر قوا و ارکان قدرت است.

در این نشست منصورعلی زارعی، یکی از 2 منتخب مردم ساری و میاندورود ، ولی الله فرزانه، منتخب نورو محمود آباد ، رضا حاجی پور منتخب مردم آمل ، و علی اصغر باقرزاده، منتخب مردم بابلسر و فریدونکنارحضور داشتند.

استان مازندران 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1079

به "خبرنگاران استاندار : تنها راهبرد تحقق توسعه مازندران همدلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار : تنها راهبرد تحقق توسعه مازندران همدلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید