رؤسای گروه مینسک در مورد توافق قره باغ بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه فرانسه، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، استفان بیگن معاون وزیر خارجه آمریکا و ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در بیانیه ای مشترک از خاتمه درگیری ها در منطقه قره باغ قدردانی کردند.

رؤسای گروه مینسک در مورد توافق قره باغ بیانیه مشترک صادر کردند

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این بیانیه ضمن تأکید بر اهمیت اقدامات مسکو برای تضمینِ عدم ازسرگیری مخاصمات در توافق با ارمنستان و جمهوری آذربایجان، خواهان همکاری طرفین برای خروج تمام نیروهای مزدور از منطقه شده است.

این سه کشور از طرفین درگیر در قره باغ خواستند به قوانین بین المللی حقوق بشری به خصوص در زمینه تبادل اسرا و بازگرداندن اجساد پایبند باشند و با نهادهای بین المللی جهت اجرای تعهدات و فراهم شدن یاری های انسانی همکاری نمایند.

همچنین روسای گروه مینسک از مقامات ایروان و باکو خواستند که از آتش بس کنونی برای انجام گفت وگو جهت دستیابی به یک توافق صلح پایدار تحت نظارت این گروه، بهره گیرند و با میزبانی از رؤسای گروه مینسک و به وسیله گفت وگو و طبق یک جدول زمان بندی مورد توافق دو طرف، به حل و فصل تمام مسائل موجود بپردازند.

در انتهای این بیانیه با تأکید بر عدم استفاده از زبان تهدید جهت فیصله دادن به اختلافات، رؤسای گروه مینسک خود را به دنبال کردن هدف برقراری صلح و ثبات و امنیت در منطقه قره باغ متعهد دانستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1417

به "رؤسای گروه مینسک در مورد توافق قره باغ بیانیه مشترک صادر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤسای گروه مینسک در مورد توافق قره باغ بیانیه مشترک صادر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید