غریب آبادی: حفظ برجام صرفا با هزینه ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست

به گزارش علی آباد جدید، نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی توضیح داد: حفظ برجام صرفا با هزینه جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست.

غریب آبادی: حفظ برجام صرفا با هزینه ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین و همچنین نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگویی پس از قرائت بیانیه ایران در نشست امروز (چهارشنبه) شورای حکام آژانس عنوان نمود: مهمترین نکته ای که امروز در بیانیه ایران در نشست شورای حکام آژانس اشاره کردیم ناظر بر تحولات پیرامون برجام بود. همانگونه که در جریان هستید ایران سومین مرحله از تصمیمات خود را برای اجرای کاهش تعهداتش تحت برجام در حوزه تحقیق و توسعه هسته ای اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه بعضی کشورها از جمله کشورهای اروپایی همیشه از جمله در این نشست از ایران می خواهند که به اجرای کامل برجام برگردد و صرفا از خروج آمریکا اظهار تاسف می نمایند، ادامه داد: در این بیانیه تاکید شد که حفظ برجام صرفا با هزینه جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست و نه مشروعیت دارد و نه برای جمهوری اسلامی ایران ممکن است.

نماینده ایران در آژانس اعلام نمود: مادامی که کشورهای دیگر به تعهدات برجامی خود برنگردند و مطالبات مشروع ایران تحت برجام و مصوبات کمیسیون مشترک برجام را محقق ننمایند، تصمیمات 60 روزه ایران برای کاهش تعهداتش ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 400

به "غریب آبادی: حفظ برجام صرفا با هزینه ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غریب آبادی: حفظ برجام صرفا با هزینه ایران به هیچ وجه یک گزینه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید