چین به تهدید آمریکا برای قطع کامل روابط واکنش نشان داد

به گزارش علی آباد جدید، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز آدینه به تهدید رئیس جمهور آمریکا برای قطع روابط با دومین اقتصاد عظیم جهان واکنش نشان داد.

چین به تهدید آمریکا برای قطع کامل روابط واکنش نشان داد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چین امروز آدینه در واکنش به شدت دریافت تنش ها میان پکن-واشنگتن گفته روابط دوجانبه به نفع منافع هر دو کشور است.

خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت خارجه چین نوشته پکن در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که دومین اقتصاد عظیم جهان را به قطع کامل روابط تهدید نموده گفته روابط دوجانبه مستحکم به نفع مردم دو کشور است.

جائو لی جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری روز آدینه در جمع خبرنگاران گفت ضروری است آمریکا با چین در جهت دستیابی به روابط پایدار همکاری کند.

در پی اتهامات مقام های دولت ترامپ علیه چین به دلیل شیوع بیماری جهانگیرکووید-19 روابط میان پکن-واشنگتن در ماه های اخیر به شدت دچار تنش شده است.

دونالد ترامپ در مصاحبه ای با فاکس بیزنس که پنجشنبه منتشر شد گفته بود دولت آمریکا گزینه های متعددی در برابر چین، از جمله قطع کامل روابط با این کشور دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1112

به "چین به تهدید آمریکا برای قطع کامل روابط واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین به تهدید آمریکا برای قطع کامل روابط واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید